Marka ve Ürün Mensei Etkisi:
Kimin Malı Bu Sorusu?
Nereden Geliyor.Üreticisi kim ?
Turquality&ACNielsen- Ülke imajı, ürünlere bir kalite algısı verebilir. İtalyan altını ve mücevheri, İsviçre saatleri, Fransız tasarımları gibi.
Üretim ülkesi, eğer biliniyorsa, aynı olumlu etkiyi yapabilir.
• Avrupa ülkelerinin (özellikle İtalya ve Fransa) yanı sıra Tayland,
Hindistan ve ABD en
tercih edilen menşe ülkeleri.
• Türkiye’nin, ABD’de iyi satmasına yardım eden egzotik bir imajı var.
• Üçüncü dünya ülkeleri daha az tercih edilen menşe ülkeleri.
• Çin, bir menşe ülkesi olarak karışık geri bildirimler alıyor.
Ancak tüketiciler önce kaliteye bakma eğiliminde. Kalite yeterince yüksekse tüketiciler, ülkesi ne olursa olsun satın alacaktır.
Bazı üst sınıf markaların ürünleri başka ülkelerde üretilip bu markaların adı
altında satılıyor ve marka ülkesinin imajına sahip oluyor.
Savaşla ilgili olmayan elmaslar veya çevre dostu altın arıtıcıları gibi başka sosyal
ve politik değerler desteklendiğinde üretim ülkesi daha az etkili oluyor.
TURQUALITY- Confidential & Proprietary ● Copyright © 2006 ACNielsen ● a VNU business
Çoğu katılımcının görüşüne göre marka için yerel (Amerikan) bir isim
kullanılmamalı çünkü Türkiye özgün bir şeye sahip ve bu şekilde tanıtılmalı.
• Ancak Türkçe bir isim de Amerikanlaştırılmalı ki ülke halkının telaffuz etmesi ve
hatırlaması kolay olsun.
• Marka konusunda bu görüşü savunan uzmanlar, ürünleri seçkin/farklı kılmak için
menşe ülkesinin de belirtilmesi gerektiğini dile getirdi.
Diğer yandan birkaç uzman yerel bir ismin kullanılması ve Müslümanlar
hakkında ABD’de mevcut önyargılar nedeniyle menşe ülkesinin de
belirtilmemesi gerektiğini dile getirdi.
• Türkiye’nin mevcut bir Amerikan firmasıyla ortaklık kurması önerildi.
Hem yerel (Tiffany, David Yurman, Harry Winston) hem de küresel (Cartier,
Bvlgari, Jar, Graff, LVMH, Gucci) markalar ABD pazarında çok güçlü.
• Çoğunluk, kürsel markaların ABD’de daha yüksek bir saygınlık ve bilinirliğe sahip
olduğu görüşünde.
• Diğer yandan bazı katılımcılar, yerel bir marka olan Tiffany’s kuyum pazarında çok
güçlü bir etkiye sahip olduğundan, yerel markaların daha çok sevildiği görüşünde.
Turquality- AC Nielsen
12 Haziran 2013 Çarşamba
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
12 Haziran 2013 Çarşamba
Marka ve Urun Mensei Etkisi: Kimin Mali Bu Sorusu?
Marka ve Ürün Mensei Etkisi:
Kimin Malı Bu Sorusu?
Nereden Geliyor.Üreticisi kim ?
Turquality&ACNielsen- Ülke imajı, ürünlere bir kalite algısı verebilir. İtalyan altını ve mücevheri, İsviçre saatleri, Fransız tasarımları gibi.
Üretim ülkesi, eğer biliniyorsa, aynı olumlu etkiyi yapabilir.
• Avrupa ülkelerinin (özellikle İtalya ve Fransa) yanı sıra Tayland,
Hindistan ve ABD en
tercih edilen menşe ülkeleri.
• Türkiye’nin, ABD’de iyi satmasına yardım eden egzotik bir imajı var.
• Üçüncü dünya ülkeleri daha az tercih edilen menşe ülkeleri.
• Çin, bir menşe ülkesi olarak karışık geri bildirimler alıyor.
Ancak tüketiciler önce kaliteye bakma eğiliminde. Kalite yeterince yüksekse tüketiciler, ülkesi ne olursa olsun satın alacaktır.
Bazı üst sınıf markaların ürünleri başka ülkelerde üretilip bu markaların adı
altında satılıyor ve marka ülkesinin imajına sahip oluyor.
Savaşla ilgili olmayan elmaslar veya çevre dostu altın arıtıcıları gibi başka sosyal
ve politik değerler desteklendiğinde üretim ülkesi daha az etkili oluyor.
TURQUALITY- Confidential & Proprietary ● Copyright © 2006 ACNielsen ● a VNU business
Çoğu katılımcının görüşüne göre marka için yerel (Amerikan) bir isim
kullanılmamalı çünkü Türkiye özgün bir şeye sahip ve bu şekilde tanıtılmalı.
• Ancak Türkçe bir isim de Amerikanlaştırılmalı ki ülke halkının telaffuz etmesi ve
hatırlaması kolay olsun.
• Marka konusunda bu görüşü savunan uzmanlar, ürünleri seçkin/farklı kılmak için
menşe ülkesinin de belirtilmesi gerektiğini dile getirdi.
Diğer yandan birkaç uzman yerel bir ismin kullanılması ve Müslümanlar
hakkında ABD’de mevcut önyargılar nedeniyle menşe ülkesinin de
belirtilmemesi gerektiğini dile getirdi.
• Türkiye’nin mevcut bir Amerikan firmasıyla ortaklık kurması önerildi.
Hem yerel (Tiffany, David Yurman, Harry Winston) hem de küresel (Cartier,
Bvlgari, Jar, Graff, LVMH, Gucci) markalar ABD pazarında çok güçlü.
• Çoğunluk, kürsel markaların ABD’de daha yüksek bir saygınlık ve bilinirliğe sahip
olduğu görüşünde.
• Diğer yandan bazı katılımcılar, yerel bir marka olan Tiffany’s kuyum pazarında çok
güçlü bir etkiye sahip olduğundan, yerel markaların daha çok sevildiği görüşünde.
Turquality- AC Nielsen
Kimin Malı Bu Sorusu?
Nereden Geliyor.Üreticisi kim ?
Turquality&ACNielsen- Ülke imajı, ürünlere bir kalite algısı verebilir. İtalyan altını ve mücevheri, İsviçre saatleri, Fransız tasarımları gibi.
Üretim ülkesi, eğer biliniyorsa, aynı olumlu etkiyi yapabilir.
• Avrupa ülkelerinin (özellikle İtalya ve Fransa) yanı sıra Tayland,
Hindistan ve ABD en
tercih edilen menşe ülkeleri.
• Türkiye’nin, ABD’de iyi satmasına yardım eden egzotik bir imajı var.
• Üçüncü dünya ülkeleri daha az tercih edilen menşe ülkeleri.
• Çin, bir menşe ülkesi olarak karışık geri bildirimler alıyor.
Ancak tüketiciler önce kaliteye bakma eğiliminde. Kalite yeterince yüksekse tüketiciler, ülkesi ne olursa olsun satın alacaktır.
Bazı üst sınıf markaların ürünleri başka ülkelerde üretilip bu markaların adı
altında satılıyor ve marka ülkesinin imajına sahip oluyor.
Savaşla ilgili olmayan elmaslar veya çevre dostu altın arıtıcıları gibi başka sosyal
ve politik değerler desteklendiğinde üretim ülkesi daha az etkili oluyor.
TURQUALITY- Confidential & Proprietary ● Copyright © 2006 ACNielsen ● a VNU business
Çoğu katılımcının görüşüne göre marka için yerel (Amerikan) bir isim
kullanılmamalı çünkü Türkiye özgün bir şeye sahip ve bu şekilde tanıtılmalı.
• Ancak Türkçe bir isim de Amerikanlaştırılmalı ki ülke halkının telaffuz etmesi ve
hatırlaması kolay olsun.
• Marka konusunda bu görüşü savunan uzmanlar, ürünleri seçkin/farklı kılmak için
menşe ülkesinin de belirtilmesi gerektiğini dile getirdi.
Diğer yandan birkaç uzman yerel bir ismin kullanılması ve Müslümanlar
hakkında ABD’de mevcut önyargılar nedeniyle menşe ülkesinin de
belirtilmemesi gerektiğini dile getirdi.
• Türkiye’nin mevcut bir Amerikan firmasıyla ortaklık kurması önerildi.
Hem yerel (Tiffany, David Yurman, Harry Winston) hem de küresel (Cartier,
Bvlgari, Jar, Graff, LVMH, Gucci) markalar ABD pazarında çok güçlü.
• Çoğunluk, kürsel markaların ABD’de daha yüksek bir saygınlık ve bilinirliğe sahip
olduğu görüşünde.
• Diğer yandan bazı katılımcılar, yerel bir marka olan Tiffany’s kuyum pazarında çok
güçlü bir etkiye sahip olduğundan, yerel markaların daha çok sevildiği görüşünde.
Turquality- AC Nielsen
Etiketler:
Amerikanlaştırılmalı,
Bvlgari,
Cartier,
çevre dostu,
David Yurman,
Graff,
Gucci,
Harry Winston,
Jar,
LVMH,
tiffany,
Türkiye özgün bir şey,
üst sınıf markalar
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Latest News
Pırlanta Sarrafı Mücevherat Grubu. Blogger tarafından desteklenmektedir.
Top Ad 728x90
Video
Visitors
Bu Blogda Ara
Archive
-
▼
2013
(586)
-
▼
Haziran
(112)
- Alisveris Websitelerinden Pirlanta Alinir mi?
- “Istanbul’un 100 Mucevheri" Mucevher ve degerli t...
- Dunya Turk isini tercih ediyor! HT
- Elmas ve pirlanta tuketimi patlayacak..!
- Antika osmanlı mucevher sanati 2013 – 2014
- 2014 kisinin mucevher modası- TRENDUS
- Paris Hilton`un Swarovski seçimi
- Bir kupe bile yeter
- Unlu isimlerin mucevher tutkusu
- Ama bu luksten, ihtisamdan vazgecmek kolay degil...
- 2013 SONBAHAR/KİS TAKI VE MUCEVHER TRENDLER
- Mucevher ve Taki Trendleri 2013
- Bizans Imparatorlugu: Roma Kuyumculugu
- Tuketicilerin pirlanta alırken onem vermesi ve tal...
- Doganin en degerli madenlerinden olan pirlanta
- Dunyanin en pahali mucevherleri
- Enayi Altini Nedir? Nami diger Pirit Tasi
- Sahte Altin Nasil Anlasilir?
- 'Siyah elmas benimle dunyaya yayildi' Fawaz Gruosi...
- Dunya Mucevherat Ticareti
- Darphane
- Ulkemiz altin mucevheratta Hindistan ve ABD il...
- Swarovski
- Kuyumculuk Sektoru Sorunlari ve Çozum Onerileri
- Kiev’de Dunyanın En Pahalı Abiyesi
- Kirmizi Altin, Yesil Altin, Normal Altin Rengi Nedir?
- En Saf Altin Nedir ? Ayar ve Milyem Hesabi
- Kral Suyu Nedir?
- Gumus Hakkinda Bilgiler Ve Ozellikleri
- Altin Analiz Yontemleri
- Altinin Tabiatta Bulunusu Ve Ozellikleri
- Kuyumculuk Teknolojisi: Kalem Atma
- Pirlanta Satin Alirken Nelere Dikkat Edilmeli?
- Elmas ile ilgili deyimler:
- Turkiye’de ‘TAS’ ABD’de Pirlanta!
- Kuresel Pirlanta Endustri Raporu: Dunya elmas tuke...
- Marka ve Urun Mensei Etkisi: Kimin Mali Bu Sorusu?
- Pirlanta'da Marka Algisi
- Amerikan Tuketicisinin Ayirt Edici Ozellikleri
- Mucevher Potansiyel Tuketici Gruplari
- Pirlanta Satın Almayı Tetikleyen Unsurlar- ABD Paz...
- Amerika Birlesik Devletleri’nde kullanilan ozgun u...
- Turkiye'nin Dis Ticareti- IHRACAT
- Tasarimcilar ve ekonomiye katkılari
- Pirlanta Hakkinda Bilmek Istediginiz Hersey
- Engelliye mihlama firsati
- Altin fiyatinda ne beklemeli ?
- Bulgaristan Mucevher Sektoru-Fırsatlar ve Riskler
- Taklit Sustaslari
- Dunya'nin en degerli mucevher koleksiyonu
- Giyim ve Aksesuarlarda Kullanilan Yardimci Malzemeler
- Kesim (Cut)
- Renk(Color)
- Berraklık (Clarity)
- Karat(Carat)
- I.Sinif Elmaslar
- Pirlantanin dikkat etmeniz gereken 4 temel ozellig...
- Nereden alinmali?
- Garantisi, sertifikasi var mi?
- Internet Uzerinden Pirlanta Alimi
- Pirlantalar Yunanlılara göre Tanrinin gozyaslariydi.
- Pirlanta Nedir? Özellikleri ...Satın alacaginiz pi...
- Pirlanta ve Aşk ...
- İnternetten Pirlanta Satin Almak Ne Kadar Dogrudur?
- Osmanlı'nın Ihtisami Mucevherleri ile Boy Gosterirdi.
- Muhtesem Mucevherler: Osmanli mucevheri guc alameti
- Harem ve Mucevherler
- Padisah Mucevherleri...Hanedanligin Mucevher Dunyasi
- Osmanli Saray Mucevherleri
- Hanedan’in Mucevherleri
- Osmanli'da Kuyumculuk Teskilatı :Ehl-i hiref sanat...
- Osmanli'da Kuyumculuk
- Osmanli'da Mucevher
- Art Deco
- Bizans'ta Küpe Asaleti
- 63. Emmy Odulleri’ne platin, siyah pirlanta ve ...
- Chopard, dunyaca unlu aktrisler tarafindan tasinan...
- CAM VE METAL OBJE ETUDU
- Olcu- Oran ile Etut Yapmanin Onemi
- Malzeme'nin Takilastirilmasi
- Degerli taslar ile suslenen tespih bir yatirim ara...
- Simdi moda "tek parmakta 5 karatlik tas"...Referans
- Pirlanta Aldatmacasi- Hic ise yaramayan kirinti el...
- Altin ve Pirlanta Satin Alirken... UluAgac
- Peki nedir bu pirlanta dedikleri...
- Cinlilerin yeni yatirim araci degerli taslar
- Elmas mi Altin mi?
- Pirlanta, yatirim araci olur mu?
- Paladyum Madeni, Kuyumculukta Kullanim Alanlari ve...
- Rengini sec omrun uzasin!
- Kadinların Pirlanta Aski Buyuyor: 2020′de Dunya El...
- Pirlanta alirken dikkat edin
- Altina karsi pirlanta
- Altin Rezervi'nin Degerlendirilmesi
- Altin Sektoru'nun Rekabet Gucu
- 2013 Mücevher Trendleri
- Osmanli’da Mucevher; Bir İmparatorlugun İhtisami
- Eksperler antika bir mücevhere değer biçerken
- 'Asya'nin mucevheri' "Turkiye" toplam zengin sayisi
- Piatti Jewels
-
▼
Haziran
(112)
Vertical2
Pırlanta Hakkında Herşey
script type="text/javascript">
//form tags to omit in NS6+:
var omitformtags=["input", "textarea", "select"]
omitformtags=omitformtags.join("|")
function disableselect(e){
if (omitformtags.indexOf(e.target.tagName.toLowerCase())==-1)
return false
}
function reEnable(){
return true
}
if (typeof document.onselectstart!="undefined")
document.onselectstart=new Function ("return false")
else{
document.onmousedown=disableselect
document.onmouseup=reEnable
}
Pages - Menu
Popüler Yayınlar
-
Pırlanta Sarrafı- Pırlanta Hakkında Herşey-Titanik Filminde adı geçen “Okyanus’un Kalbi: Mavi Elmas” II Abdülhamit hana aitti. Yıllarca sa...
-
Türk mücevherciler taş için ne diyor? SABAH- METE BOYBEYİ (Boybeyi Mücevherleri Yön. Kur. Bşk.) KALİTELİSİ NADİRDİR Siyah pırlant...
-
Mozanit pırlanta taklidi midir yoksa pırlantaya eşdeğermidir? 1. Mozanit pırlanta taklidi midir yoksa pırlantayı temsil mi eder? Ce...
-
En Saf Altin Nedir ? Ayar ve Milyem Hesabi AYAR VE MİLYEM Ayar ve Milyem Hesapları Kuyumculukta kıymetli metaller saf hâlde ...
0 yorum