ABD’de erkekler, mücevhere kadınlardan çok para harcıyor.
Endüstri uzmanlarının büyük çoğunluğu, günümüzde mücevhere en çok
para harcayan yaş grubunun 25-50 yaş ve bu grubun içinde 35-45 yaş alt
grubu olduğunu düşünüyor. 35-45 yaş grubu içinde en çok gelir getiren en
yaygın ürün kategorileri küpeler, yüzükler, kolyeler ve bilezikler.
Buna ek olarak mücevher satışlarında önemli bir etkisi olan bir diğer yaş
grubu da paralarının büyük ölçüde ilk evlilik ürünlerine ve pırlanta nişan
yüzüklerine harcayan 20’lernini sonlarındaki tüketiciler.
ABD’de erkekler, mücevhere kadınlardan çok para harcıyor. Bireylerin
kendileri için yaptığı alımlarda erkekler doğal olarak diğer mücevherlerden
çok saat satın alıyor. Erkeklerin mücevher satın alma oranı ABD’de
nispeten yüksek olmakla beraber, bu raporun “Ürün Segmentasyonu”
bölümünde belirtildiği üzere kadınların gerçek mücevher satın alma oranı da
yükselmekte.
KAYNAK :Turquality- Confidential & Proprietary ● Copyright © 2006 ACNielsen ● a VNU business
0 yorum