Bu Blogda Ara

11 Haziran 2013 Salı

Mucevher Potansiyel Tuketici Gruplari

19:31

 Mücevher Potansiyel Tüketici Grupları

ABD’de erkekler, mücevhere kadınlardan çok para harcıyor.


 Endüstri uzmanlarının büyük çoğunluğu, günümüzde mücevhere en çok 
para harcayan yaş grubunun 25-50 yaş ve bu grubun içinde 35-45 yaş alt 
grubu olduğunu düşünüyor. 35-45 yaş grubu içinde en çok gelir getiren en
yaygın ürün kategorileri küpeler, yüzükler, kolyeler ve bilezikler.


 Buna ek olarak mücevher satışlarında önemli bir etkisi olan bir diğer yaş
grubu da paralarının büyük ölçüde ilk evlilik ürünlerine ve pırlanta nişan
yüzüklerine harcayan 20’lernini sonlarındaki tüketiciler.



ABD’de erkekler, mücevhere kadınlardan çok para harcıyor. Bireylerin
kendileri için yaptığı alımlarda erkekler doğal olarak diğer mücevherlerden
çok saat satın alıyor. Erkeklerin mücevher satın alma oranı ABD’de
nispeten yüksek olmakla beraber, bu raporun “Ürün Segmentasyonu
bölümünde belirtildiği üzere kadınların gerçek mücevher satın alma oranı da
yükselmekte.


KAYNAK :Turquality- Confidential & Proprietary ● Copyright © 2006 ACNielsen ● a VNU business

0 yorum

11 Haziran 2013 Salı

Mucevher Potansiyel Tuketici Gruplari

 Mücevher Potansiyel Tüketici Grupları

ABD’de erkekler, mücevhere kadınlardan çok para harcıyor.


 Endüstri uzmanlarının büyük çoğunluğu, günümüzde mücevhere en çok 
para harcayan yaş grubunun 25-50 yaş ve bu grubun içinde 35-45 yaş alt 
grubu olduğunu düşünüyor. 35-45 yaş grubu içinde en çok gelir getiren en
yaygın ürün kategorileri küpeler, yüzükler, kolyeler ve bilezikler.


 Buna ek olarak mücevher satışlarında önemli bir etkisi olan bir diğer yaş
grubu da paralarının büyük ölçüde ilk evlilik ürünlerine ve pırlanta nişan
yüzüklerine harcayan 20’lernini sonlarındaki tüketiciler.



ABD’de erkekler, mücevhere kadınlardan çok para harcıyor. Bireylerin
kendileri için yaptığı alımlarda erkekler doğal olarak diğer mücevherlerden
çok saat satın alıyor. Erkeklerin mücevher satın alma oranı ABD’de
nispeten yüksek olmakla beraber, bu raporun “Ürün Segmentasyonu
bölümünde belirtildiği üzere kadınların gerçek mücevher satın alma oranı da
yükselmekte.


KAYNAK :Turquality- Confidential & Proprietary ● Copyright © 2006 ACNielsen ● a VNU business

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

News

Latest News
Pırlanta Sarrafı Mücevherat Grubu. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Top Ad 728x90

Video

Visitors

Bu Blogda Ara

Archive

Vertical2

Pırlanta Hakkında Herşey

script type="text/javascript"> //form tags to omit in NS6+: var omitformtags=["input", "textarea", "select"] omitformtags=omitformtags.join("|") function disableselect(e){ if (omitformtags.indexOf(e.target.tagName.toLowerCase())==-1) return false } function reEnable(){ return true } if (typeof document.onselectstart!="undefined") document.onselectstart=new Function ("return false") else{ document.onmousedown=disableselect document.onmouseup=reEnable }

Slider

Recent Post

Games

Popüler Yayınlar

Tweetler