Bu Blogda Ara

12 Haziran 2013 Çarşamba

Amerikan Tuketicisinin Ayirt Edici Ozellikleri

15:12

 Amerikan Tüketicisinin Ayırt Edici Özellikleri

 Endüstri uzmanları, ABD kuyum sektörü ve sektörün tipik tüketicileri hakkında ortak bir
fikir dile getiriyor. Derinlemesine görüşme katılımcıları tipik Amerikan tüketicisinin, diğer 
ülke ve kültürlere kıyasla anlık kararlar veren ve de nispeten eğitimsiz bir tüketici 
olduğunu düşünüyor.

 ABD pazarındaki mücevher tüketicileri statü odaklı nedenlerle hareket ediyor ve
“gösterişli”, büyük, pahalı parçaları hedefliyor. Oysa birçok diğer ülkede mücevher daha
geleneksel şekillerde algılanıyor. Günümüzde ABD’de mücevher modadan fazlasını
temsil ediyor; kişisel bir mesaj veriyor. Katılımcılar, mücevherin kişinin kim ve ne
olduğunu anlatan bir yol haline geldiği konusunda hem fikir.


 Bugünün tipik tüketicisi, ünlülerden ve medyadan çok etkileniyor. Bu iki kaynak, belli
mücevher parçalarını, belli tüketici grupları arasından stillerini, zenginlik ve başarı
temsil eden daha gözde ürünler yapıyor.


 Genel olarak Amerikan mücevher tüketicisinin başlıca ayırt edici özelliği, satın almada
önceliği gösterişli parçalara ve büyük taşlara veren daha cesur bir yapıya sahip olması.



Turquality-Confidential & Proprietary ● Copyright © 2006 ACNielsen ● a VNU business

0 yorum

12 Haziran 2013 Çarşamba

Amerikan Tuketicisinin Ayirt Edici Ozellikleri

 Amerikan Tüketicisinin Ayırt Edici Özellikleri

 Endüstri uzmanları, ABD kuyum sektörü ve sektörün tipik tüketicileri hakkında ortak bir
fikir dile getiriyor. Derinlemesine görüşme katılımcıları tipik Amerikan tüketicisinin, diğer 
ülke ve kültürlere kıyasla anlık kararlar veren ve de nispeten eğitimsiz bir tüketici 
olduğunu düşünüyor.

 ABD pazarındaki mücevher tüketicileri statü odaklı nedenlerle hareket ediyor ve
“gösterişli”, büyük, pahalı parçaları hedefliyor. Oysa birçok diğer ülkede mücevher daha
geleneksel şekillerde algılanıyor. Günümüzde ABD’de mücevher modadan fazlasını
temsil ediyor; kişisel bir mesaj veriyor. Katılımcılar, mücevherin kişinin kim ve ne
olduğunu anlatan bir yol haline geldiği konusunda hem fikir.


 Bugünün tipik tüketicisi, ünlülerden ve medyadan çok etkileniyor. Bu iki kaynak, belli
mücevher parçalarını, belli tüketici grupları arasından stillerini, zenginlik ve başarı
temsil eden daha gözde ürünler yapıyor.


 Genel olarak Amerikan mücevher tüketicisinin başlıca ayırt edici özelliği, satın almada
önceliği gösterişli parçalara ve büyük taşlara veren daha cesur bir yapıya sahip olması.



Turquality-Confidential & Proprietary ● Copyright © 2006 ACNielsen ● a VNU business

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

News

Latest News
Pırlanta Sarrafı Mücevherat Grubu. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Top Ad 728x90

Video

Visitors

Bu Blogda Ara

Archive

Vertical2

Pırlanta Hakkında Herşey

script type="text/javascript"> //form tags to omit in NS6+: var omitformtags=["input", "textarea", "select"] omitformtags=omitformtags.join("|") function disableselect(e){ if (omitformtags.indexOf(e.target.tagName.toLowerCase())==-1) return false } function reEnable(){ return true } if (typeof document.onselectstart!="undefined") document.onselectstart=new Function ("return false") else{ document.onmousedown=disableselect document.onmouseup=reEnable }

Slider

Recent Post

Games

Popüler Yayınlar

Tweetler