13 Mayıs 2013 Pazartesi
Markalaşmak
15:27
Markalaşmak
Konferans katılımcıları tarafından en fazla tekrar alan markalaşma; 5 grup tarafından ortaya konulmuştur. Global rekabet koşulları altında tüketicinin tercih
noktasında var olabilmek için bir kimlik yaratma çabası olan markalaşma, altın, takı ve mücevherat sektörüne de önemli katkılar sağlayacaktır. Markalaşma,
küresel rekabette tanınmanın beraberinde, sektörde uzmanlaşma ve segmentasyonun daha belirgin biçime dönüştürülmesine, aynı zamanda firmaların dahakurumsal bir kimlik kazanmaları noktasında önemli faydalar sağlamaktadır.
Markalaşma sürecinde, kurumsal olmayan bir yapıdan kurumsallaşmaya geçiş
yolunda; sektörde ürün standardizasyonunun ve kalite kontrol proseslerinin gelişimi de beraberinde gelmektedir.
Markalaşmanın gelişimi sürecinde, gerek yurt içi gerekse yurt dışı pazarlarda
temsilcilikler verme fırsatını yakalayan sektör firmaları, ihracatta daha fazla söz
sahibi haline gelmişlerdir. Söz sahibi olmanın meydana getirdiği bu güçlü yön
şüphesiz sektördeki bu marka firmaların dünya pazarlarında da önemli bir konuma gelmesine neden olmaktadır. Ancak söz konusu bu markaların sayısı ve
küresel çaptaki etkileri, konferans katılımcıları tarafından sektör adına yeterli
görülmemiş, sektörün başarması gerekenler arasında yurt dışındaki marka bilinirliğinin yakalanması noktası üzerinde özellikle durulmuştur.
Bu noktada sektörün mevcut yapısı gereği yaşanılan zorluklar bulunmaktadır.
Özellikle sektör işletmelerinde profesyonel yönetim yapısının kurulamamış
olmasından kaynaklı güvene dayalı çalışan istihdam etme anlayışı yüksek bulunmaktadır. Söz konusu yapı sonucunda ise firma sahipleri işletmelerindeki bu
noktaların kontrolüne odaklanmakta dolayısıyla diğer işletme yönetimi faaliyetlerine yeterli zamanı ayıramamaktadır. Bu, işletmelerin yurt dışı marka olma
yolunda ilerlemesini engellemektedir. Bu kapsamda sektör firmalarının öncelikle
içsel süreçlerini iyileştirerek kontrol edilebilir yönetim yapısını kurmaları gerekmektedir. Sonrasında ise firmalarda nitelikli profesyonel yönetici istihdamı sağ-
lanarak, gerekli marka yatırımlarının söz konusu profesyonellerce yapılmasına
yönelik yapının hazırlanması gerekmektedir.
TEB KOBİ AKADEMİ
What's Related?
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
13 Mayıs 2013 Pazartesi
Markalaşmak
Markalaşmak
Konferans katılımcıları tarafından en fazla tekrar alan markalaşma; 5 grup tarafından ortaya konulmuştur. Global rekabet koşulları altında tüketicinin tercih
noktasında var olabilmek için bir kimlik yaratma çabası olan markalaşma, altın, takı ve mücevherat sektörüne de önemli katkılar sağlayacaktır. Markalaşma,
küresel rekabette tanınmanın beraberinde, sektörde uzmanlaşma ve segmentasyonun daha belirgin biçime dönüştürülmesine, aynı zamanda firmaların dahakurumsal bir kimlik kazanmaları noktasında önemli faydalar sağlamaktadır.
Markalaşma sürecinde, kurumsal olmayan bir yapıdan kurumsallaşmaya geçiş
yolunda; sektörde ürün standardizasyonunun ve kalite kontrol proseslerinin gelişimi de beraberinde gelmektedir.
Markalaşmanın gelişimi sürecinde, gerek yurt içi gerekse yurt dışı pazarlarda
temsilcilikler verme fırsatını yakalayan sektör firmaları, ihracatta daha fazla söz
sahibi haline gelmişlerdir. Söz sahibi olmanın meydana getirdiği bu güçlü yön
şüphesiz sektördeki bu marka firmaların dünya pazarlarında da önemli bir konuma gelmesine neden olmaktadır. Ancak söz konusu bu markaların sayısı ve
küresel çaptaki etkileri, konferans katılımcıları tarafından sektör adına yeterli
görülmemiş, sektörün başarması gerekenler arasında yurt dışındaki marka bilinirliğinin yakalanması noktası üzerinde özellikle durulmuştur.
Bu noktada sektörün mevcut yapısı gereği yaşanılan zorluklar bulunmaktadır.
Özellikle sektör işletmelerinde profesyonel yönetim yapısının kurulamamış
olmasından kaynaklı güvene dayalı çalışan istihdam etme anlayışı yüksek bulunmaktadır. Söz konusu yapı sonucunda ise firma sahipleri işletmelerindeki bu
noktaların kontrolüne odaklanmakta dolayısıyla diğer işletme yönetimi faaliyetlerine yeterli zamanı ayıramamaktadır. Bu, işletmelerin yurt dışı marka olma
yolunda ilerlemesini engellemektedir. Bu kapsamda sektör firmalarının öncelikle
içsel süreçlerini iyileştirerek kontrol edilebilir yönetim yapısını kurmaları gerekmektedir. Sonrasında ise firmalarda nitelikli profesyonel yönetici istihdamı sağ-
lanarak, gerekli marka yatırımlarının söz konusu profesyonellerce yapılmasına
yönelik yapının hazırlanması gerekmektedir.
TEB KOBİ AKADEMİ
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Latest News
Pırlanta Sarrafı Mücevherat Grubu. Blogger tarafından desteklenmektedir.
Top Ad 728x90
Video
Visitors
Bu Blogda Ara
Archive
-
▼
2013
(586)
-
▼
Mayıs
(170)
- 85.Oscar Torenlerindeki Kiyafetler ve Pirlantalar
- Altinlarinizin temiz ve parlak gorunmesini istiyor...
- Sustaslari Bilimi- Gemoloji Nedir?
- Dünyanın En Unlu Elmas Ustasi
- Paha bicilmez dunya'nin en essiz zumrut mucevherleri
- Birbirinden Guzel Unlu İnci ve İncili Mucevherler
- Kurkler diger giyeceklerden daha pahalidir. Bunun ...
- Sicak ve Soguk Renkler
- Giyim ve Aksesuarda Renklerin Bireyler Uzerindeki ...
- Giyimde Aksesuarin Yeri, Onemi
- Vucut Oranlarina Gore Renk, Kumas Model ve Aksesua...
- Elmas ile Pirlanta Arasindaki Fark Nedir?
- Pirlantanın Bakimi ve Temizligi Nasıl Yapilir?
- Pirlanta ve Elmas Terimleri ve Anlamlari
- Kaliteli bir pirlanta secerken ...
- Pirlanta Secimi Nasil Yapilir?
- Pirlanta konusunda bilmeniz gerekenler...
- Gelinlik modasinda son yillarda Vintage ruzgarları...
- Ucuza pirlanta tektas nasil alinir?
- Yeni Sezon Taki Trendleri 2013
- 'Tek tas 2013'ünde modasi' Pirlanta takida 2013 tr...
- Bros ve Rozetler
- Mihlama ve Mihlam Sekilleri- Pirlanta
- Dunyanın en pahali maddesi.. 1 grami: 62 trilyon d...
- Karun Hazineleri- "Kanatli Denizati Brosu"
- Bir pirlanta uc bolumden olusur.
- Elmas Icerisindeki Bor
- elmasın diğer bazı özellikleri
- Charm bilezikleri
- Altin Alacaklar Dikkatine!
- Lukse ne kadar duskunsunuz? Siz, bu cihaza 31 bin ...
- Hollywood Unlulerinin Mucevher Tasarimcisi Neil La...
- Pirlanta Takmanin Kurallari
- Oscar yildizlarinin Mucevherleri
- Bunlar luks otesi...
- Milyon 'euro'luk kalem kimin olacak?
- Salyangozda, 9 milyon euroluk pirlanta..
- Dunya degerli mucevherat ticaret hacmi
- Turkiye Altin Mucevherat İhracati
- Turk altin mucevherat
- ABD'de en cekici mucevher urun gruplari pirlanta...
- Amerikan Mücevher Ürünlerinin Dağıtım Kanalları
- Mucevher sektorune Amerikan yaklasim, segmentasyon...
- Taki Tasarimi Mezunu Ne Is Yapar?
- pirlantasarrafi- Sevan Bicakci's Mucevher Koleksiyonu
- Mucevher Tasarımı ve Yaratici Akım Profili
- Parlaklik, kesim, renk, berraklik… Pırlanta Nasıl ...
- Yuzuk Uretimi
- Yuzuk Uretimi (halka yuzuk)
- Dunyanın en büyük islenmemis zumrudu
- Yurtdisindan mucevher getirirken dikkat
- Sotheby’s Cenevre’de milyonluk elmaslar
- Hulya Avsar, kirmizi halida 16 Milyon Lira ile yurudu
- Uretilebilir Yuzuk Cizimi ve Tasarim Asamasinda Di...
- Yuzuk Olcusu Nasil Alinir.? .Donusum Tablosu
- Yuzuk Çesitleri .. Tektas, Kolej, Nisan, Soz, Fant...
- Taki Sektoru ile ilgili Oneriler (ITO Dis Ticaret...
- Turkiye'nin Taki Ihracati
- Turkiye'de taki uretimi
- Taki malzemesi ve tasarim
- Takinin Tanimi ve Tarihcesi
- Ülkemizde son yıllarda sus taslarinin bilimsel anl...
- Ulkemizdeki sus tasi rezervleri
- Sus Tasları Urununun Turkiye’de Bulunus Sekli
- Pirlanta Uretim Teknolojisi
- Pirlanta Tuketim Miktarlari
- Pirlanta Tuketim Alanlari
- Pirlanta Rezervleri
- Sektorde Faaliyet Gosteren Uluslararasi Organizasy...
- Turkiye'de Kiymetli ve Yarikiymetli Taslara Ornekler
- Yesim Tasi
- Zirkon
- Mucevher Tasları ve Degerli Taslar
- Sus Taslarinin Degerlendirme Kriterleri
- Süstaşı (Gemstone, Gem, Gems, Ornamental Stone, Ad...
- 2 milyon incili halı
- Elizabeth Taylor’ın ozel mucevher koleksiyonu
- Titanik’in mucevherleri
- Missbibi 'i nedir? biliyor musunuz?
- Sevan Bıçakçı Yüzük Koleksiyonu (Seven Bicakci ist...
- Istanbul’un en gozde mucevherleri.. Hurrem'in gozy...
- Elizabeth Taylor'in Mucevher Koleksiyonu
- Cartier Elması
- Takı Tasarımcıları
- Ultrasonik Yikama Makinesi
- Markalama
- Guverseli Mıhlama
- Pirlantada bunlari biliyor musunuz ?
- Pirlantalar sadece tektas yuzukler için düşünülmemeli
- Pırlanta sertifikaları nedir? ve Pırlanta sertifik...
- Pırlantanın ışıltısı,kesimin 4C özellikleri
- Dunyanın En Buyuk Elmasi
- Kasikci elmasi: Kac karat, nereden geldi?
- Pirlantayla yatirim yapilir mi?
- Pırlantalı sütyen
- Tek taşımla gömülmek istiyorum
- Kıvanc Tatlitug'dan kadinlara...
- Cemiyet hayatinin yeni gozdesi pirlantali saat: Mi...
- Dünyanın en küçük saati
- Evlenecek adaylar 14 Şubatı Çok seviyor! Evlenme t...
-
▼
Mayıs
(170)
Vertical2
Pırlanta Hakkında Herşey
script type="text/javascript">
//form tags to omit in NS6+:
var omitformtags=["input", "textarea", "select"]
omitformtags=omitformtags.join("|")
function disableselect(e){
if (omitformtags.indexOf(e.target.tagName.toLowerCase())==-1)
return false
}
function reEnable(){
return true
}
if (typeof document.onselectstart!="undefined")
document.onselectstart=new Function ("return false")
else{
document.onmousedown=disableselect
document.onmouseup=reEnable
}
Pages - Menu
Popüler Yayınlar
-
Pırlanta Sarrafı- Pırlanta Hakkında Herşey-Titanik Filminde adı geçen “Okyanus’un Kalbi: Mavi Elmas” II Abdülhamit hana aitti. Yıllarca sa...
-
Türk mücevherciler taş için ne diyor? SABAH- METE BOYBEYİ (Boybeyi Mücevherleri Yön. Kur. Bşk.) KALİTELİSİ NADİRDİR Siyah pırlant...
-
Mozanit pırlanta taklidi midir yoksa pırlantaya eşdeğermidir? 1. Mozanit pırlanta taklidi midir yoksa pırlantayı temsil mi eder? Ce...
-
En Saf Altin Nedir ? Ayar ve Milyem Hesabi AYAR VE MİLYEM Ayar ve Milyem Hesapları Kuyumculukta kıymetli metaller saf hâlde ...
0 yorum