





MUHTEŞEM YÜZYIL DİZİSİ MODA TAKILARI Osmanlı Padişahlarından Sultan Sülayman’ı ve Hürrem Sultan’ı anlatan ekranların yeni dizisi Muhteşe...
İyi bir pırlanta nasıl olmalı? Sevgililer gününde ya da evlilik teklifinizde hediye ettiğiniz pırlanta ya sahteyse? Uzmanlar piyasada ...
Uzmanlara göre Çin ve Hindistan, 2020 yılına doğru dünyanın başlıca elmas tüketicileri duruma gelecekler. Bu iki ülke, bu alanda mevcu...
Kocabıyık'ın Küpesi Gerçek Pırlanta Borusan Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Kocabıyık, uzun bir aradan sonra tekrar basının karş...
Türkiye'de pırlanta pazarı 420, pırlantalı mücevherler pazarı da 810 milyon dolara ulaştı. Markalı ürünler, sertifika ve 'tek taş...
Sihirli Dokunuşlar Delfina Delettrez'den yeni koleksiyon Mücevher tasarımcısı Delfina Delettrez 2013-14 Sonbahar...
Oscar mücevherleri Yıldızların parıltısını Hollywood’a yansıtmanın en iyi yolu mücevherlerden geçiyor. VOGUE- Oscar gecesinde yıld...
Türkiye’nin bu gelişimi göstermesindeki en önemli unsur markalaşmadır. Üretici pek çok firma kendi markalarını oluşturma ve mağazalaşma yolu ile dünyaya açılmakta, lüks tüketimin önemli merkezlerinde mağazalar açmaktadır. Bu noktada kültürel mirasımız, tasarım gücü ve Türk el işçiliğinin farkı da önem kazanmaktadır. Marka yatırımı ve mağazalaşma ile birlikte tasarım gücünün ortaya koyduğu koleksiyonlar, Türkiye’nin pırlanta alanında hızlı büyümesinin önemli etkenleridir. Reklam ve tanıtım çalışmalarının son yıllarda oldukça artması ve etkin hale gelmesi Türk halkının alışkanlıklarında da değişiklikler yaratarak talep artışını sağlamıştır. Özellikle 2008 yılına kadar Türkiye’de faaliyet gösteren, dünyanın en büyük ham elmas tedarikçisi De Beers’in pazarlama kolu Diamond Trading Company’nin (DTC, Pırlanta Bilgi Merkezi), Işık Seli Bilezik, 2000 Damgalı Pırlantalı Mücevher, Uğurlu Pırlantam, Tria ve Lava konseptleriyle Türk reklam pazarında ağırlığını hissettirmesi sektörü oldukça hareketlendirmiştir. Pırlantaya duygusal anlamlar yükleyen bu kampanyalarla birlikte birçok firma kendi ölçülerinde çeşitli çalışmalarla pırlanta pazarından pay alma yarışında “ben de varım” demiştir.Elmas üreticisi bir ülke olmamasına karşın Türkiye’de pırlanta pazarı son 10 yılda büyük gelişme göstermiş, dünyaya oranla daha hızlı ...
BİGPARA15.09.2003 De Beers`i alt eden Özbek milyarder Özbek asıllı Lev Leviev, politik dostluklarını kullanarak 5 yılda mücevher devi De ...
De Beers Yeni Elmas Madenleri Arıyor Elmas sektöründe 15 yıldır yapılmamış araştırmayı De Beers başlattı. Elmas madeni arama...

















Ku yumculuk Sektöründe Atölyenin Bölümleri * Dizayn Bu bölümde istenilen model konusunda deneyimli kadro yardımı ile şekil ola...



Türkiye’nin bu gelişimi göstermesindeki en önemli unsur markalaşmadır. Üretici pek çok firma kendi markalarını oluşturma ve mağazalaşma yolu ile dünyaya açılmakta, lüks tüketimin önemli merkezlerinde mağazalar açmaktadır. Bu noktada kültürel mirasımız, tasarım gücü ve Türk el işçiliğinin farkı da önem kazanmaktadır. Marka yatırımı ve mağazalaşma ile birlikte tasarım gücünün ortaya koyduğu koleksiyonlar, Türkiye’nin pırlanta alanında hızlı büyümesinin önemli etkenleridir. Reklam ve tanıtım çalışmalarının son yıllarda oldukça artması ve etkin hale gelmesi Türk halkının alışkanlıklarında da değişiklikler yaratarak talep artışını sağlamıştır. Özellikle 2008 yılına kadar Türkiye’de faaliyet gösteren, dünyanın en büyük ham elmas tedarikçisi De Beers’in pazarlama kolu Diamond Trading Company’nin (DTC, Pırlanta Bilgi Merkezi), Işık Seli Bilezik, 2000 Damgalı Pırlantalı Mücevher, Uğurlu Pırlantam, Tria ve Lava konseptleriyle Türk reklam pazarında ağırlığını hissettirmesi sektörü oldukça hareketlendirmiştir. Pırlantaya duygusal anlamlar yükleyen bu kampanyalarla birlikte birçok firma kendi ölçülerinde çeşitli çalışmalarla pırlanta pazarından pay alma yarışında “ben de varım” demiştir.

















Created By Sora Templates Published By Blogger Tema Blogger Hocam