Kanada Mücevherat Pazarı
Kanada mücevherat ve elbise aksesuarı tüketim harcamaları 2006 yılında 2 milyar
ABD dolarının üzerinde gerçekleşmiştir.
Kanada mücevherat pazarında talebin ekonomik, demografik, sosyal ve kültürel
faktörler tarafından belirlendiği görülmektedir. Bu faktörler arasında en önemlisi kadınların
harcanabilir gelir seviyesidir. Kadınların Kanada toplumunda ekonomik ve sosyal olarak
güçlenmeleri harcanabilir gelirlerinin artmasını beraberinde getirmiştir. Mücevherat
tüketicileri çoğunlukla 20-50 yaş arasındaki kadınlardan oluşmaktadır.
Kanada’da nişanlanan kişiler arasında pırlanta nişan yüzüğü satın alma oranı
%85’tir.
Bu oranla Kanadalılar dünyada ilk sırada yer almaktadır.
Ayrıca dünyanın önde
gelen mücevher firmalarından
DeBeers’ın popülerleştirdiği “Sağ El Yüzükleri” de bekar
kadınların pırlanta yüzük alma oranını arttırmıştır.
Kanada’nın bir göçmen toplumu olması itibariyle farklı tüketici tercihleri ortaya
çıkmaktadır. Örneğin İtalyan asıllılar 18 ayar altını, Çin asıllılar 24 ayar altını tercih
etmektedirler. Hint asıllılar ise özellikle 22 ayar sarı altından yapılmış büyük küpe ve
kolyeleri tercih etmektedirler.
Kanada mücevher pazarında en çok görülen ve talep edilen 18, 14 ve 10 karat
altından yapılmış ürünlerdir. Beyaz altın ise son yıllarda popülerleşmeye başlamıştır.
Mücevherat satışları Sevgililer Günü ve Noel zamanında artış göstermektedir. Son
yıllarda Noel’de hediye kartlarının verilmesi mücevher satışlarının Ocak ve Şubat aylarında
da artmasını sağlamıştır.
31 Ağustos 2013 Cumartesi
What's Related?
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
31 Ağustos 2013 Cumartesi
Kanada Mucevherat Pazari
Kanada Mücevherat Pazarı
Kanada mücevherat ve elbise aksesuarı tüketim harcamaları 2006 yılında 2 milyar
ABD dolarının üzerinde gerçekleşmiştir.
Kanada mücevherat pazarında talebin ekonomik, demografik, sosyal ve kültürel
faktörler tarafından belirlendiği görülmektedir. Bu faktörler arasında en önemlisi kadınların
harcanabilir gelir seviyesidir. Kadınların Kanada toplumunda ekonomik ve sosyal olarak
güçlenmeleri harcanabilir gelirlerinin artmasını beraberinde getirmiştir. Mücevherat
tüketicileri çoğunlukla 20-50 yaş arasındaki kadınlardan oluşmaktadır.
Kanada’da nişanlanan kişiler arasında pırlanta nişan yüzüğü satın alma oranı
%85’tir.
Bu oranla Kanadalılar dünyada ilk sırada yer almaktadır.
Ayrıca dünyanın önde
gelen mücevher firmalarından
DeBeers’ın popülerleştirdiği “Sağ El Yüzükleri” de bekar
kadınların pırlanta yüzük alma oranını arttırmıştır.
Kanada’nın bir göçmen toplumu olması itibariyle farklı tüketici tercihleri ortaya
çıkmaktadır. Örneğin İtalyan asıllılar 18 ayar altını, Çin asıllılar 24 ayar altını tercih
etmektedirler. Hint asıllılar ise özellikle 22 ayar sarı altından yapılmış büyük küpe ve
kolyeleri tercih etmektedirler.
Kanada mücevher pazarında en çok görülen ve talep edilen 18, 14 ve 10 karat
altından yapılmış ürünlerdir. Beyaz altın ise son yıllarda popülerleşmeye başlamıştır.
Mücevherat satışları Sevgililer Günü ve Noel zamanında artış göstermektedir. Son
yıllarda Noel’de hediye kartlarının verilmesi mücevher satışlarının Ocak ve Şubat aylarında
da artmasını sağlamıştır.
Kanada mücevherat ve elbise aksesuarı tüketim harcamaları 2006 yılında 2 milyar
ABD dolarının üzerinde gerçekleşmiştir.
Kanada mücevherat pazarında talebin ekonomik, demografik, sosyal ve kültürel
faktörler tarafından belirlendiği görülmektedir. Bu faktörler arasında en önemlisi kadınların
harcanabilir gelir seviyesidir. Kadınların Kanada toplumunda ekonomik ve sosyal olarak
güçlenmeleri harcanabilir gelirlerinin artmasını beraberinde getirmiştir. Mücevherat
tüketicileri çoğunlukla 20-50 yaş arasındaki kadınlardan oluşmaktadır.
Kanada’da nişanlanan kişiler arasında pırlanta nişan yüzüğü satın alma oranı
%85’tir.
Bu oranla Kanadalılar dünyada ilk sırada yer almaktadır.
Ayrıca dünyanın önde
gelen mücevher firmalarından
DeBeers’ın popülerleştirdiği “Sağ El Yüzükleri” de bekar
kadınların pırlanta yüzük alma oranını arttırmıştır.
Kanada’nın bir göçmen toplumu olması itibariyle farklı tüketici tercihleri ortaya
çıkmaktadır. Örneğin İtalyan asıllılar 18 ayar altını, Çin asıllılar 24 ayar altını tercih
etmektedirler. Hint asıllılar ise özellikle 22 ayar sarı altından yapılmış büyük küpe ve
kolyeleri tercih etmektedirler.
Kanada mücevher pazarında en çok görülen ve talep edilen 18, 14 ve 10 karat
altından yapılmış ürünlerdir. Beyaz altın ise son yıllarda popülerleşmeye başlamıştır.
Mücevherat satışları Sevgililer Günü ve Noel zamanında artış göstermektedir. Son
yıllarda Noel’de hediye kartlarının verilmesi mücevher satışlarının Ocak ve Şubat aylarında
da artmasını sağlamıştır.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Latest News
Pırlanta Sarrafı Mücevherat Grubu. Blogger tarafından desteklenmektedir.
Top Ad 728x90
Video
Visitors
Bu Blogda Ara
Archive
-
▼
2013
(586)
-
▼
Ağustos
(34)
- Beyrut’un kalbinden dunyaya mucevher tasarimcisi S...
- Rus Mucevherat ve Kuyumculuk Pazari
- Kanada Mucevherat Pazari
- Hangi Pirlanta Rengi Secilmeli? Pirlanta Renk Tablosu
- Jacob&Co, Ronaldo' ile Turkiye’ye geliyor.
- Bilim sentetik SUPER ELMASI (Super Diamond ) urete...
- ''Sun Drop (Güneş Damlası)'' adli elmas
- EN BUYUK MAVI satisa cikiyor...
- Piyasa sahte ceyrek altin kayniyor.. Dikkat! Her 5...
- Siyah pirlanta, cekiciligi ve bastan cikaricilik, ...
- Pirlanta'nin Faydali Ozellikleri ve Pirlanta Hakkı...
- Mozanit pirlanta taklidi midir yoksa pirlantaya es...
- Unlu popstar sarkici 24 disini pirlantayla kaplatti.
- Cam mi Pirlanta mi satin alıyorsunuz. Pirlanta'da ...
- Pirlanta Hakkinda Bilinmeyen Gercekler
- Unlu kadinlarin mucevherleri: 2013 yılı Grammy Odu...
- Mucevher dunyasinin en parlak ve cekici markasi Ti...
- Sade bir mucevher: Audrey Hepburn
- Marilyn Monroe Modasi Mucevher
- Lady Diana'nin mucevherleri
- Swarovski, 2013/14 Sonbahar/Kis sezonu icin Nathal...
- Sertifikasiz pirlantaya dikkat!
- Takının agirligi ve sekli degisse de taki âdeti ya...
- 7 milyon dolarlik yuzuk! Elbette platin vazgecilmez..
- Pirlanta saat olur mu? Bu saat 5 milyon dolar!
- Pirlantada butik tasarim revacta
- Luks otomobil fiyatina tabanca!
- Cilt tonunuza göre mucevher renginizi belirleyin
- Kanadali tuketiciler mucevher alirken...
- Dunya Standartlari, kalite isareti ve ticari marka...
- Kanada Mucevherat Pazari
- Elmas Nasil Olusmustur? Nerelerde Cikarilir?
- Turkiye Mucevherat Pazari
- Dunya Mucevherat Pazari
-
▼
Ağustos
(34)
Vertical2
Pırlanta Hakkında Herşey
script type="text/javascript">
//form tags to omit in NS6+:
var omitformtags=["input", "textarea", "select"]
omitformtags=omitformtags.join("|")
function disableselect(e){
if (omitformtags.indexOf(e.target.tagName.toLowerCase())==-1)
return false
}
function reEnable(){
return true
}
if (typeof document.onselectstart!="undefined")
document.onselectstart=new Function ("return false")
else{
document.onmousedown=disableselect
document.onmouseup=reEnable
}
Pages - Menu
Popüler Yayınlar
-
Pırlanta Sarrafı- Pırlanta Hakkında Herşey-Titanik Filminde adı geçen “Okyanus’un Kalbi: Mavi Elmas” II Abdülhamit hana aitti. Yıllarca sa...
-
Türk mücevherciler taş için ne diyor? SABAH- METE BOYBEYİ (Boybeyi Mücevherleri Yön. Kur. Bşk.) KALİTELİSİ NADİRDİR Siyah pırlant...
-
Mozanit pırlanta taklidi midir yoksa pırlantaya eşdeğermidir? 1. Mozanit pırlanta taklidi midir yoksa pırlantayı temsil mi eder? Ce...
-
En Saf Altin Nedir ? Ayar ve Milyem Hesabi AYAR VE MİLYEM Ayar ve Milyem Hesapları Kuyumculukta kıymetli metaller saf hâlde ...
0 yorum