Bu Blogda Ara

23 Ekim 2013 Çarşamba

Louis Vuitton’un Paris Place Vendome’daki yeni magazasi, Escale á Paris adlı yeni bir mucevher koleksiyonu

Louis Vuitton’un Paris Place Vendome’daki yeni mağazası, Escale á Paris adlı yeni bir mücevher koleksiyonuna ev sahipliği yapıyor.

Nobel and Royal- Fransa’nın romantik başkentine saygılarını sunan koleksiyondaki aksesuarlarda beyaz ve renkli elmaslarla Paris sokaklarının küçük figürleri yer alıyor. Lorenz Baumer tarafından tasarlanan koleksiyon, Champs Elysees kolye, Louis Vuitton Place Vendome halhal, Jardin küpe ve yüzük ve Vendome kolye gibi eşsiz parçalardan oluşuyor.
Place Vendome’daki bu özel mağazayı ziyaret edenler, 11 milyon dolar değerindeki ünlü LV çiçeği şeklindeki elması ve 92,000 dolar değerindeki etkileyici Chams Elysees yüzüğü de görebilirler.
 club.nobleandroyal

Paris-te fotograflarla muhtesem muecevher ve antika-esyalar-sergisi.

Dünyanın en büyük antikacıları ve mücevher markalarının bir araya geldiği 50 yılı aşkın zamandır gerçekleşen Antika Bienali’nin 26.’sı 14 Eylül’de basın ve özel davetlilere kapılarını açtı. Paris Grand Palais’te gerçekleşen ve ziyaretçilerine her anlamda görsel bir şölen sunan Antika bienalin tasarımcısı ise Karl Lagerfeld. Syndicat National Des Antiquaires (SNA) tarafından organize edilen 26. Antika Bienali’nde, dünyanın en iyi antikacıları ve sanat galericileri olarak anılan profesyoneller tarafından sunulan eserler birlikte sergileniyor.Paris'te muhteşem mücevher ve antika eşyalar sergisiEtkinlik 2010 yılına nazaran 33 yeni katılımcıyla birlikte toplam 119 sergiciye yer vermiş. Bienal yetmiş yılı aşkın bir süredir kapalı olan Salon d’Honneur’ün (Şeref Salonu ) yeniden açılışıyla aynı anda gerçekleşmenin avantajından da yararlanılmış. Bienalin gala yemeğinde elde edilen gelirler ise yöneticiliğini Fransa eski Cumhurbaşkanı Jacques Chirac’ın eşi Bernadette Chirac’ın üstlendiği Fondation Hôpitaux de Paris Hôpitaux de France kurumuna bağışlanacağı öğrenildi.Dünyanın en pahalı bienali olarak anılan Antika Bienali’nde, Louis Vuitton L’Escape Cururelle ve Fondation Cartier pour I’art Contemporain sergileri benzeri daha önceki yıllarda olduğu gibi yine uluslararası markalar da prestij için temsil yerlerini eksiksiz olarak sergide almışlar."Paris’te Vitrin Gezmesi" temasında dizayn edilen sergi, Karl Lagerfeld, 26. Antika Bienali için on dokuzuncu yüzyılın sonlarına özgü Paris çarşılarının ve pasajlarının ruhunu yeniden canlandırmayı istemesiyle SNA ile yakın ilişkide çalışan Bienal müteahhidi René Bouchara da Karl Lagerfield’ın bu hayali gerçeğe dönüşmüş.Place de la Concorde’dan Arc de Triomphe’a dek uzanan ve Champs- Élysées’yi sembolize eden ana yürüme yolunun etrafına kurulan stantlar koridorlara açılıyor ve objeleri ön plana çıkararak antik dönemlerden yirminci yüzyıla dek uzanan sergi ürünlerini görme fırsatı sunuyor.Paris’in o dönemdeki atmosferini yaratmak amacıyla on dokuzuncu yüzyıl şehir mimarisinin stilistik varyasyonları olarak on farklı bina cephesi tasarlanmış. Ziyaretçiler Nave ve Salon d’Honneur arasında kurulan ve toplamda 5,150 metrekarelik alana yayılan sergi alanlarını dolaşabiliyor.Karl Lagerfeld çalışmalarıyla ilgili “Bu proje için Paris’in, Grand Palais’ın ve yirminci yüzyılın başlarındaki dünya fuarlarının yanı sıra on dokuzuncu yüzyılda Paris’te kurulan kapalı çarşı ve pasajlardan esinlendim. Bence Grand Palais, Paris’in, Paris fikrinin ve şehrin evrensel cazibesinin kalbini oluşturuyor. Burası ayrıca sevdiğim ve daha önce olağanüstü defileler düzenlediğim bir yer. Bu etkinlik için antika simsarlarının, sanat galerilerinin ve kuyumcuların sunacağı istisnai sergi objelerinin üzerinde adeta koruyucu bir kalkan görevi görecek olan cam çatının muazzamlığını ve görkemini vurgulamak istedim” açıklamasını yapıyor.
Biennale des Antiquaires'in dünyadaki 9 ülkeden temsilcisi arasında bulunan İstanbul'daki " Vip Turizm " acentası tarafından organize edilen ve Türkiye'den bir grup davetli gazeteci ile birlikte dolaştığımız sergide 12 ülkeden 122 firmanın 8000 bine yakın tarihi ve paha biçilmez kıymetli eşyaları sergileniyor. 400 çalışanın 16 günde monte ettiği sergiyi 100 bin kişinin gezmesi bekleniyor. Vip Turizm Firması genel Müdüresi Yasemin Pirinçcioğlu'nun sanata bakış açısıyla birlikte biz dolaştık. Gezip görme imkanı olmuyan siz değerli okurlarımız için fotoğraflarını çekip video kaydını yaptık.
Paris (Hodrimeydan info)

22 Ekim 2013 Salı

Urart’ın sonbahar koleksiyonu Natura Lav

Urart’ın sonbahar koleksiyonu Natura Lav
Dilerseniz , sayfanın en altında Urart’ın sonbahar koleksiyonu Natura Lav konusuna benzer, beğenebileceğinizi düşündüğümüz diğer yazılarımızı ekledik, onlarıda okumanızı öneri ederiz. İyi eğlenceler.
lav yuzukler urart mkl
Hititlerin görkemli simgeleri, İslam sanatının ölümsüz desenleri, İpek Yolu düşlerini yankılandıran Selçuklu çinilerini, kısacası tarihimizi günümüzle buluşturan, kırk yıldan bu yana özgün tasarıyla göz kamaştıran Urart, doğal taşlar koleksiyonuyla tekrar karşımızda.
Urart, bir tabiat serisi olarak gezegenlerden esinlenerek tasarlanan Planet serisinde al altın bazlı tasarımlara yer vermişti. Sonbahar için hazırlanan Natura1 Lav koleksiyonunda ise oksidiyen ve kara pırlanta al altınla buluşuyor. Pembe morganitlerin bolca kullanıldığı atik 2010 yılında ilk kez görücüye çıkan Sonsuzluk Koleksiyonu’nun yeniden uyarlanması.
Taşlı lav
Doğa temalı Natura Koleksiyonu’nun ilk serisi Lav, yanardağlardan esinleniyor. Altın, gümüş, morganit, safir, turmalin ve pırlanta ile bezenmiş çarpıcı tasarımlara sahip.
Soldaki yüzükte 18 ayar altın, gümüş ve sarı safir kullanılmış. Fiyatı 4 bin 900 TL.
Ortadaki yüzük 9 ayar altın, kara pırlanta ve gümüş kullanılarak yapılmış. Fiyatı 9 bin TL.
Sağdaki yüzük ise 9 ayar altın, gümüş ve pırlantadan oluşuyor. Fiyatı 5 bin 900 TL.
Lav ikili kolye küpe ve yüzük 9 ayar altın, turmalin ve pırlanta kullanılarak yapılmış. Fiyatı 3 bin 500 TL.
Küpe 9 ayar altın, turmalin ve pırlanta içeriyor. Fiyatı 6 bin TL.
Sonsuzluk 2013 serisi 9 ayar altın, gümüş ve pırlanta kullanılarak hazırlanmış. Bilezik 6 bin 500 TL, yüzük ve küpe 2 bin TL, kolye 13 bin 500 TL.
Ajurlu lav serisi 9 ayar altın, pırlanta ve morganit kullanılarak tasarlanmış. Kolyede turmalin taşı dikkat çekiyor. Fiyatı 12 bin TL. Yüzük ve lav küpede 9 ayar altın, morganit ve pırlanta kullanılmış. Fiyatı 9 bin 500 TL, lav küpe ise 3 bin TL.
Urart Nişantaşı
Abdi İpekçi Cad.18/1, Nişantaşı
Tel: (0212) 246 71 94 
Urart’ın sonbahar koleksiyonu Natura Lav hakkında yazdığımız makalemizi sonuna kadar okuduğunuz için teşekkür ederiz.. Sosyal medya hesaplarınızdan sitemizi paylaşarak bize çok ama çok büyük bir destek olabilirsiniz.. Daha büyük bir kitleye ulaşmak istiyoruz.Buda sizin desteklerinizle olacak.

Universalmagazin

17 Ekim 2013 Perşembe

Sevgililer Gunu’ne ilgi dustu mu?



Sevgililer Günü’ne ilgi düştü mü?

Sevgililer Günü, bu yıl da markalar için bir fırsat dönemi olmaya devam etti. Kimi firmalar özel ve farklı hediye seçenekleri ile öne çıkarken, kimileri ise indirimleriyle dikkat çekti.  Medya Takip Merkezi (MTM), bu özel günü mercek altına alarak,  ekonomiye katkısını araştırdı. İşte detaylar…

Dünyanın dört bir yanında heyecanla kutlanan 14 Şubat Sevgililer Günü, ekonomiye bu yıl da hareketlilik getirdi. Bankalardan havayolu şirketlerine, kuyumculardan çiçekçilere, restaurantlardan turizm şirketlerine çeşitli sektörlerde sunulan hediye ve eğlence alternatifleri sevgililer için de özel ve avantajlı fırsatlar yarattı.

Peki, firmalar bu özel gün için nasıl tanıtım çalışmaları yaptılar? Hangi firmalar, Sevgililer Günü için TV kanallarına reklam verdi? Medya Takip Merkezi (MTM), ekranlara yansıyan Sevgililer Günü ekonomisini araştırdı.

Markaların Sevgililer Günü’ne ayırdığı tanıtım bütçesi düştü…
MTM Medya Takip Merkezi’nin yaptığı araştırma sonuçlarına göre; firmaların bu yıl Sevgililer Günü’ne ayırdığı bütçe, 2010 yılına göre, yüzde 18 oranında düşüş gösterdi. 13 TV kanalında, 1-11 Şubat tarihleri arasında yapılan reklam ölçüm sonuçlarına göre; araştırma süresince toplam 18 marka, 13 saati aşkın süreyle reklamlarıyla ekranlarda yer buldu. Bu süre içerisinde, Sevgililer Günü temalı toplam 2 bin 323 reklam, izleyicilere seslendi.

Reklam vermeyi tercih etmeyen bazı kurumlar ise bu yıl özellikle gençlerin yeni trendleri arasında olan fırsat sitelerinde yer alan birbirinden avantajlı kampanyalarıyla dikkat çekti.

Bu yıl TV kanallarına, Sevgililer Günü için en çok reklamı ise General Mobile verdi. Sevgililer Günü’ne özel hazırlattığı reklam filmleriyle tüketicilere özel kampanyasını anlatan marka, 718 reklam spotuyla ekranlarda boy gösterdi. General Mobile’ın reklamları, yaklaşık dört saat boyunca izleyicilere seslendi.

Sevgililer Günü temalı en çok reklam veren ikinci firma ise DenizBank’tı. DenizBank’ı sırasıyla www.httatil.com, Gülaylar Gold, Atasay ve Koçak Pırlanta takip etti.

Sevgililer Günü’ne en büyük yatırım yine mücevherat sektöründen…
Rapora göre, Sevgililer Günü için özel reklam filmi yayınlayan sektörlerin başında mücevherat sektörü geldi. Bu özel gün için reklam veren 18 markanın 7’si (Ariş, As Gold, Atasay, Eros Pırlanta, Gülaylar Gold, Jival, Koçak Pırlanta), mücevherat sektöründen olurken, bu reklamların Sevgililer Günü temalı tüm reklamlar içerisindeki oranı ise %32’yi buldu.

Sevgililer Günü’ne özel reklamlarla dikkat çeken diğer sektörler ise sırasıyla saat sektörü (Nacar, Swatch) ve hipermarketler (Carrefoursa, Migros) oldu.

Basının da Sevgililer Günü’ne ilgisi düştü…
MTM Medya Takip Merkezi’nin, 1800’ü aşkın gazete, dergi ve eklerinde yaptığı medya takip sonuçlarına göre; 1-14 Şubat 2011 tarihleri arasında, Sevgililer Günü ile ilgili olarak toplam 3 bin 509 haber ve yazı okuyucuların ilgisine sunuldu. Gazete ve dergilerde, Sevgililer Günü ile ilgili yayınlanan haber ve köşe yazılarında, geçen yıla göre yüzde 13 oranında düşüş tespit edildi.


Detaylı bilgi için:
Nesil Hande YEL- h.yel@medyatakip.com
MTM Medya Takip Merkezi
Kurumsal İletişim Birim Şefi
0212 442 20 82

İnternette pirlanta satisinda en iyi musteri..



İnternette pırlanta satışında en iyi müşteri "Rusya’daki Türk işçi"


Yüzyıllardır altın takıya yoğun ilgi gösteren Türk halkı, pırlantaya da çabuk alıştı. Yaklaşık 30 bin kuyumcudan 5 bini vitrinlerini pırlanta ile süslerken, internet üzerinden pırlanta satışı da son dönemde yoğun ilgi görüyor.

Kapalıçarşı’daki dükkanını robertopirlanta.com ismiyle sanal ortama taşıyan Berkay Altunbay, kuyumculuk sektörünün artık pırlanta alanında büyümeye yöneldiğini belirtti. Pırlanta alırken çok fazla araştırma yapıldığını ve karar verme sürecinin oldukça zor olduğunu dile getiren Altunbay, Anadolu’nun her köşesinden ve Rusya’dan yoğun talep geldiğini söyledi. Berkay Altunbay, “Asıl önemli talep Türkiye’den Rusya’ya çalışmak için giden vatandaşlarımızdan talep geliyor” dedi ve ekledi: “Özellikle inşaat sektöründe çalışmak için Rusya’ya giden Türkler, tek taş yüzüğe daha büyük ilgi gösteriyor.”

Bankalarla yapılan anlaşmalar çerçevesinde 12 ay taksitli kampanyalar düzenlediklerini belirten Altunbay, pırlantayı çok iyi tanımayan Türk halkının kampanyaların cazibesine kapılarak pırlanta yüzük almaya başladığını söyledi.

Satışlar 10 kat arttı

Berkay Altunbay, Türkiye’nin önde gelen altın şirketlerinin başlattığı pırlanta kampanyaları ve reklamların internetten tek taş yüzük satışlarını 10 kat artırdığını vurguladı.

Telefonla pırlanta siparişi de verilebilen robertopirlanta.com internet sitesinde pırlanta yüzük ve takılar 210 YTL ile 75 bin dolar arasında oldukça geniş bir fiyat yelpazesinde satışa sunuluyor.

‘BÜYÜKLERİN REKLAMI, BİZE YARADI’

Berkay Altunbay, “Atasay ve Altınbaş’ın başlattıkları taksitli satış kampanyası bizim işimize yaradı, önceden Türkiye’de ayda 10 tane satıyorduk, şimdi 100’e yakın ürün satıyoruz” dedi. 


Roberto Pırlanta sitesinin kurucusu Berkay Altunbay, “Özellikle inşaat sektöründe çalışmak için Rusya’ya giden Türk işçiler, tek taş pırlanta yüzüğe büyük ilgi gösteriyor” dedi

23 Ekim 2013 Çarşamba

Louis Vuitton’un Paris Place Vendome’daki yeni magazasi, Escale á Paris adlı yeni bir mucevher koleksiyonu

Louis Vuitton’un Paris Place Vendome’daki yeni mağazası, Escale á Paris adlı yeni bir mücevher koleksiyonuna ev sahipliği yapıyor.

Nobel and Royal- Fransa’nın romantik başkentine saygılarını sunan koleksiyondaki aksesuarlarda beyaz ve renkli elmaslarla Paris sokaklarının küçük figürleri yer alıyor. Lorenz Baumer tarafından tasarlanan koleksiyon, Champs Elysees kolye, Louis Vuitton Place Vendome halhal, Jardin küpe ve yüzük ve Vendome kolye gibi eşsiz parçalardan oluşuyor.
Place Vendome’daki bu özel mağazayı ziyaret edenler, 11 milyon dolar değerindeki ünlü LV çiçeği şeklindeki elması ve 92,000 dolar değerindeki etkileyici Chams Elysees yüzüğü de görebilirler.
 club.nobleandroyal

Paris-te fotograflarla muhtesem muecevher ve antika-esyalar-sergisi.

Dünyanın en büyük antikacıları ve mücevher markalarının bir araya geldiği 50 yılı aşkın zamandır gerçekleşen Antika Bienali’nin 26.’sı 14 Eylül’de basın ve özel davetlilere kapılarını açtı. Paris Grand Palais’te gerçekleşen ve ziyaretçilerine her anlamda görsel bir şölen sunan Antika bienalin tasarımcısı ise Karl Lagerfeld. Syndicat National Des Antiquaires (SNA) tarafından organize edilen 26. Antika Bienali’nde, dünyanın en iyi antikacıları ve sanat galericileri olarak anılan profesyoneller tarafından sunulan eserler birlikte sergileniyor.Paris'te muhteşem mücevher ve antika eşyalar sergisiEtkinlik 2010 yılına nazaran 33 yeni katılımcıyla birlikte toplam 119 sergiciye yer vermiş. Bienal yetmiş yılı aşkın bir süredir kapalı olan Salon d’Honneur’ün (Şeref Salonu ) yeniden açılışıyla aynı anda gerçekleşmenin avantajından da yararlanılmış. Bienalin gala yemeğinde elde edilen gelirler ise yöneticiliğini Fransa eski Cumhurbaşkanı Jacques Chirac’ın eşi Bernadette Chirac’ın üstlendiği Fondation Hôpitaux de Paris Hôpitaux de France kurumuna bağışlanacağı öğrenildi.Dünyanın en pahalı bienali olarak anılan Antika Bienali’nde, Louis Vuitton L’Escape Cururelle ve Fondation Cartier pour I’art Contemporain sergileri benzeri daha önceki yıllarda olduğu gibi yine uluslararası markalar da prestij için temsil yerlerini eksiksiz olarak sergide almışlar."Paris’te Vitrin Gezmesi" temasında dizayn edilen sergi, Karl Lagerfeld, 26. Antika Bienali için on dokuzuncu yüzyılın sonlarına özgü Paris çarşılarının ve pasajlarının ruhunu yeniden canlandırmayı istemesiyle SNA ile yakın ilişkide çalışan Bienal müteahhidi René Bouchara da Karl Lagerfield’ın bu hayali gerçeğe dönüşmüş.Place de la Concorde’dan Arc de Triomphe’a dek uzanan ve Champs- Élysées’yi sembolize eden ana yürüme yolunun etrafına kurulan stantlar koridorlara açılıyor ve objeleri ön plana çıkararak antik dönemlerden yirminci yüzyıla dek uzanan sergi ürünlerini görme fırsatı sunuyor.Paris’in o dönemdeki atmosferini yaratmak amacıyla on dokuzuncu yüzyıl şehir mimarisinin stilistik varyasyonları olarak on farklı bina cephesi tasarlanmış. Ziyaretçiler Nave ve Salon d’Honneur arasında kurulan ve toplamda 5,150 metrekarelik alana yayılan sergi alanlarını dolaşabiliyor.Karl Lagerfeld çalışmalarıyla ilgili “Bu proje için Paris’in, Grand Palais’ın ve yirminci yüzyılın başlarındaki dünya fuarlarının yanı sıra on dokuzuncu yüzyılda Paris’te kurulan kapalı çarşı ve pasajlardan esinlendim. Bence Grand Palais, Paris’in, Paris fikrinin ve şehrin evrensel cazibesinin kalbini oluşturuyor. Burası ayrıca sevdiğim ve daha önce olağanüstü defileler düzenlediğim bir yer. Bu etkinlik için antika simsarlarının, sanat galerilerinin ve kuyumcuların sunacağı istisnai sergi objelerinin üzerinde adeta koruyucu bir kalkan görevi görecek olan cam çatının muazzamlığını ve görkemini vurgulamak istedim” açıklamasını yapıyor.
Biennale des Antiquaires'in dünyadaki 9 ülkeden temsilcisi arasında bulunan İstanbul'daki " Vip Turizm " acentası tarafından organize edilen ve Türkiye'den bir grup davetli gazeteci ile birlikte dolaştığımız sergide 12 ülkeden 122 firmanın 8000 bine yakın tarihi ve paha biçilmez kıymetli eşyaları sergileniyor. 400 çalışanın 16 günde monte ettiği sergiyi 100 bin kişinin gezmesi bekleniyor. Vip Turizm Firması genel Müdüresi Yasemin Pirinçcioğlu'nun sanata bakış açısıyla birlikte biz dolaştık. Gezip görme imkanı olmuyan siz değerli okurlarımız için fotoğraflarını çekip video kaydını yaptık.
Paris (Hodrimeydan info)

22 Ekim 2013 Salı

Urart’ın sonbahar koleksiyonu Natura Lav

Urart’ın sonbahar koleksiyonu Natura Lav
Dilerseniz , sayfanın en altında Urart’ın sonbahar koleksiyonu Natura Lav konusuna benzer, beğenebileceğinizi düşündüğümüz diğer yazılarımızı ekledik, onlarıda okumanızı öneri ederiz. İyi eğlenceler.
lav yuzukler urart mkl
Hititlerin görkemli simgeleri, İslam sanatının ölümsüz desenleri, İpek Yolu düşlerini yankılandıran Selçuklu çinilerini, kısacası tarihimizi günümüzle buluşturan, kırk yıldan bu yana özgün tasarıyla göz kamaştıran Urart, doğal taşlar koleksiyonuyla tekrar karşımızda.
Urart, bir tabiat serisi olarak gezegenlerden esinlenerek tasarlanan Planet serisinde al altın bazlı tasarımlara yer vermişti. Sonbahar için hazırlanan Natura1 Lav koleksiyonunda ise oksidiyen ve kara pırlanta al altınla buluşuyor. Pembe morganitlerin bolca kullanıldığı atik 2010 yılında ilk kez görücüye çıkan Sonsuzluk Koleksiyonu’nun yeniden uyarlanması.
Taşlı lav
Doğa temalı Natura Koleksiyonu’nun ilk serisi Lav, yanardağlardan esinleniyor. Altın, gümüş, morganit, safir, turmalin ve pırlanta ile bezenmiş çarpıcı tasarımlara sahip.
Soldaki yüzükte 18 ayar altın, gümüş ve sarı safir kullanılmış. Fiyatı 4 bin 900 TL.
Ortadaki yüzük 9 ayar altın, kara pırlanta ve gümüş kullanılarak yapılmış. Fiyatı 9 bin TL.
Sağdaki yüzük ise 9 ayar altın, gümüş ve pırlantadan oluşuyor. Fiyatı 5 bin 900 TL.
Lav ikili kolye küpe ve yüzük 9 ayar altın, turmalin ve pırlanta kullanılarak yapılmış. Fiyatı 3 bin 500 TL.
Küpe 9 ayar altın, turmalin ve pırlanta içeriyor. Fiyatı 6 bin TL.
Sonsuzluk 2013 serisi 9 ayar altın, gümüş ve pırlanta kullanılarak hazırlanmış. Bilezik 6 bin 500 TL, yüzük ve küpe 2 bin TL, kolye 13 bin 500 TL.
Ajurlu lav serisi 9 ayar altın, pırlanta ve morganit kullanılarak tasarlanmış. Kolyede turmalin taşı dikkat çekiyor. Fiyatı 12 bin TL. Yüzük ve lav küpede 9 ayar altın, morganit ve pırlanta kullanılmış. Fiyatı 9 bin 500 TL, lav küpe ise 3 bin TL.
Urart Nişantaşı
Abdi İpekçi Cad.18/1, Nişantaşı
Tel: (0212) 246 71 94 
Urart’ın sonbahar koleksiyonu Natura Lav hakkında yazdığımız makalemizi sonuna kadar okuduğunuz için teşekkür ederiz.. Sosyal medya hesaplarınızdan sitemizi paylaşarak bize çok ama çok büyük bir destek olabilirsiniz.. Daha büyük bir kitleye ulaşmak istiyoruz.Buda sizin desteklerinizle olacak.

Universalmagazin

17 Ekim 2013 Perşembe

Sevgililer Gunu’ne ilgi dustu mu?



Sevgililer Günü’ne ilgi düştü mü?

Sevgililer Günü, bu yıl da markalar için bir fırsat dönemi olmaya devam etti. Kimi firmalar özel ve farklı hediye seçenekleri ile öne çıkarken, kimileri ise indirimleriyle dikkat çekti.  Medya Takip Merkezi (MTM), bu özel günü mercek altına alarak,  ekonomiye katkısını araştırdı. İşte detaylar…

Dünyanın dört bir yanında heyecanla kutlanan 14 Şubat Sevgililer Günü, ekonomiye bu yıl da hareketlilik getirdi. Bankalardan havayolu şirketlerine, kuyumculardan çiçekçilere, restaurantlardan turizm şirketlerine çeşitli sektörlerde sunulan hediye ve eğlence alternatifleri sevgililer için de özel ve avantajlı fırsatlar yarattı.

Peki, firmalar bu özel gün için nasıl tanıtım çalışmaları yaptılar? Hangi firmalar, Sevgililer Günü için TV kanallarına reklam verdi? Medya Takip Merkezi (MTM), ekranlara yansıyan Sevgililer Günü ekonomisini araştırdı.

Markaların Sevgililer Günü’ne ayırdığı tanıtım bütçesi düştü…
MTM Medya Takip Merkezi’nin yaptığı araştırma sonuçlarına göre; firmaların bu yıl Sevgililer Günü’ne ayırdığı bütçe, 2010 yılına göre, yüzde 18 oranında düşüş gösterdi. 13 TV kanalında, 1-11 Şubat tarihleri arasında yapılan reklam ölçüm sonuçlarına göre; araştırma süresince toplam 18 marka, 13 saati aşkın süreyle reklamlarıyla ekranlarda yer buldu. Bu süre içerisinde, Sevgililer Günü temalı toplam 2 bin 323 reklam, izleyicilere seslendi.

Reklam vermeyi tercih etmeyen bazı kurumlar ise bu yıl özellikle gençlerin yeni trendleri arasında olan fırsat sitelerinde yer alan birbirinden avantajlı kampanyalarıyla dikkat çekti.

Bu yıl TV kanallarına, Sevgililer Günü için en çok reklamı ise General Mobile verdi. Sevgililer Günü’ne özel hazırlattığı reklam filmleriyle tüketicilere özel kampanyasını anlatan marka, 718 reklam spotuyla ekranlarda boy gösterdi. General Mobile’ın reklamları, yaklaşık dört saat boyunca izleyicilere seslendi.

Sevgililer Günü temalı en çok reklam veren ikinci firma ise DenizBank’tı. DenizBank’ı sırasıyla www.httatil.com, Gülaylar Gold, Atasay ve Koçak Pırlanta takip etti.

Sevgililer Günü’ne en büyük yatırım yine mücevherat sektöründen…
Rapora göre, Sevgililer Günü için özel reklam filmi yayınlayan sektörlerin başında mücevherat sektörü geldi. Bu özel gün için reklam veren 18 markanın 7’si (Ariş, As Gold, Atasay, Eros Pırlanta, Gülaylar Gold, Jival, Koçak Pırlanta), mücevherat sektöründen olurken, bu reklamların Sevgililer Günü temalı tüm reklamlar içerisindeki oranı ise %32’yi buldu.

Sevgililer Günü’ne özel reklamlarla dikkat çeken diğer sektörler ise sırasıyla saat sektörü (Nacar, Swatch) ve hipermarketler (Carrefoursa, Migros) oldu.

Basının da Sevgililer Günü’ne ilgisi düştü…
MTM Medya Takip Merkezi’nin, 1800’ü aşkın gazete, dergi ve eklerinde yaptığı medya takip sonuçlarına göre; 1-14 Şubat 2011 tarihleri arasında, Sevgililer Günü ile ilgili olarak toplam 3 bin 509 haber ve yazı okuyucuların ilgisine sunuldu. Gazete ve dergilerde, Sevgililer Günü ile ilgili yayınlanan haber ve köşe yazılarında, geçen yıla göre yüzde 13 oranında düşüş tespit edildi.


Detaylı bilgi için:
Nesil Hande YEL- h.yel@medyatakip.com
MTM Medya Takip Merkezi
Kurumsal İletişim Birim Şefi
0212 442 20 82

İnternette pirlanta satisinda en iyi musteri..



İnternette pırlanta satışında en iyi müşteri "Rusya’daki Türk işçi"


Yüzyıllardır altın takıya yoğun ilgi gösteren Türk halkı, pırlantaya da çabuk alıştı. Yaklaşık 30 bin kuyumcudan 5 bini vitrinlerini pırlanta ile süslerken, internet üzerinden pırlanta satışı da son dönemde yoğun ilgi görüyor.

Kapalıçarşı’daki dükkanını robertopirlanta.com ismiyle sanal ortama taşıyan Berkay Altunbay, kuyumculuk sektörünün artık pırlanta alanında büyümeye yöneldiğini belirtti. Pırlanta alırken çok fazla araştırma yapıldığını ve karar verme sürecinin oldukça zor olduğunu dile getiren Altunbay, Anadolu’nun her köşesinden ve Rusya’dan yoğun talep geldiğini söyledi. Berkay Altunbay, “Asıl önemli talep Türkiye’den Rusya’ya çalışmak için giden vatandaşlarımızdan talep geliyor” dedi ve ekledi: “Özellikle inşaat sektöründe çalışmak için Rusya’ya giden Türkler, tek taş yüzüğe daha büyük ilgi gösteriyor.”

Bankalarla yapılan anlaşmalar çerçevesinde 12 ay taksitli kampanyalar düzenlediklerini belirten Altunbay, pırlantayı çok iyi tanımayan Türk halkının kampanyaların cazibesine kapılarak pırlanta yüzük almaya başladığını söyledi.

Satışlar 10 kat arttı

Berkay Altunbay, Türkiye’nin önde gelen altın şirketlerinin başlattığı pırlanta kampanyaları ve reklamların internetten tek taş yüzük satışlarını 10 kat artırdığını vurguladı.

Telefonla pırlanta siparişi de verilebilen robertopirlanta.com internet sitesinde pırlanta yüzük ve takılar 210 YTL ile 75 bin dolar arasında oldukça geniş bir fiyat yelpazesinde satışa sunuluyor.

‘BÜYÜKLERİN REKLAMI, BİZE YARADI’

Berkay Altunbay, “Atasay ve Altınbaş’ın başlattıkları taksitli satış kampanyası bizim işimize yaradı, önceden Türkiye’de ayda 10 tane satıyorduk, şimdi 100’e yakın ürün satıyoruz” dedi. 


Roberto Pırlanta sitesinin kurucusu Berkay Altunbay, “Özellikle inşaat sektöründe çalışmak için Rusya’ya giden Türk işçiler, tek taş pırlanta yüzüğe büyük ilgi gösteriyor” dedi

News

Latest News
Pırlanta Sarrafı Mücevherat Grubu. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Top Ad 728x90

Video

Visitors

Bu Blogda Ara

Vertical2

Pırlanta Hakkında Herşey

script type="text/javascript"> //form tags to omit in NS6+: var omitformtags=["input", "textarea", "select"] omitformtags=omitformtags.join("|") function disableselect(e){ if (omitformtags.indexOf(e.target.tagName.toLowerCase())==-1) return false } function reEnable(){ return true } if (typeof document.onselectstart!="undefined") document.onselectstart=new Function ("return false") else{ document.onmousedown=disableselect document.onmouseup=reEnable }

Slider

Recent Post

Games

Popüler Yayınlar

Tweetler