Pages - Menu

12 Haziran 2013 Çarşamba

Pirlanta'da Marka Algisi

 Pırlanta'da Marka Algısı

Marka:
• İsimle özdeşleşen kalite standardıdır.
• Bir vaat, itibar, imaj, tanıdık bir şeydir.
• İtimat, güven, sadakattir.
• Bir hizmettir.
• Pazarlama, reklam ve halkla ilişkilerdir.
• Uzun yıllar içinde gelişir.

 Lüks markalar yüksek maliyet ile güçlü güvence ve kalite algıları ile
tanımlanıyor.

• Lüks markaların büyük bir kısmı perakende ortamında. Üst sınıf mağazalar başlı
başına bir alışveriş deneyimi yaratıyor.

• Lüks markalar, ağırlıklı olarak pazarlama nedeniyle prestij ve statü anlamına
geliyor.


 Seri üretim markaları ise aksine çok daha düşük maliyet ve kaliteye sahip.




• Seri üretim markaları el işçiliği değil; her yerde bulunabiliyorlar.

• Arz daha büyük ki bu da değeri düşürüyor.

Turquality- ACNielsen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder