Pages - Menu
▼
4 Ağustos 2013 Pazar
Kanada Mucevherat Pazari
Kanada Mücevherat Pazarı
Kanada mücevherat ve elbise aksesuarı tüketim harcamaları 2006 yılında 2 milyar
ABD dolarının üzerinde gerçekleşmiştir.
Kanada mücevherat pazarında talebin ekonomik, demografik, sosyal ve kültürel
faktörler tarafından belirlendiği görülmektedir. Bu faktörler arasında en önemlisi kadınların
harcanabilir gelir seviyesidir. Kadınların Kanada toplumunda ekonomik ve sosyal olarak
güçlenmeleri harcanabilir gelirlerinin artmasını beraberinde getirmiştir. Mücevherat
tüketicileri çoğunlukla 20-50 yaş arasındaki kadınlardan oluşmaktadır.
Kanada’da nişanlanan kişiler arasında pırlanta nişan yüzüğü satın alma oranı
%85’tir. Bu oranla Kanadalılar dünyada ilk sırada yer almaktadır. Ayrıca dünyanın önde
gelen mücevher firmalarından DeBeers’ın popülerleştirdiği “Sağ El Yüzükleri” de bekar
kadınların pırlanta yüzük alma oranını arttırmıştır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder