Pages - Menu

24 Mayıs 2013 Cuma

Amerikan Mücevher Ürünlerinin Dağıtım Kanalları



Girisimçiler için satış kanalları en önemli noktalardan bir tanesidir. P'S Sarraf Grubu olarak Turquality-AC Nielsen araştırma çalışmasını kısmi alıntı olarak bilginize sunarız.

Amerikan Mücevher Ürünlerinin Dağıtım Kanalları


Bir diğer yaklaşım da kuyum ürünlerini farklı dağıtım kanallarına göre
segmentlere ayırmak:


Bağımsız kuyumcular

Küresel markalar (Harry Winston, Tiffany, Cartier, Van Cleef & Arpels, Chanel,
Bvlgari, Buccellati, Graff)

Büyük alışveriş zincirleri (Zales, Sterling, Helzberg, Fred Meyer, Samuels, Gordon’s
Jewelers, Littman Jewelers, Finlay Jewelers, Kay Jewelers)

Çok katlı mağazalar

Üst sınıf (Neiman Marcus, Saks, Bergdorf Goodman, Nordstrom’s)

Alt sınıf (Macy’s, JCPenney, Kohl’s, Federated Stores, May Company,
Bloomingdale’s)

Televizyondaki alışveriş kanalları (Home Shopping Network, QVC, Shop NBC),
postayla dağıtılan kataloglar ve İnternet perakendecileri (Blue Nile, Ice, Red
Envelope)

İndirim mağazaları (Wal-Mart, Target)

Toptan satış kulüpleri (Costco, BJ’s, Sam’s Club)

Diğer: rehinciler, antika mağazaları ve müzayedeler

KAYNAK :TURQUALITY®,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder