MUHTEŞEM YÜZYIL DİZİSİ MODA TAKILARI
Osmanlı Padişahlarından Sultan Sülayman’ı ve Hürrem Sultan’ı anlatan ekranların yeni dizisi Muhteşem Yüzyıl dizisi birbirinden güzel takıları ile gündeme geliyor. Çok beğenilen dizi takıları yeni bir takı modası yarattı. Aşk-ı Memnu dizisi modasından sonra Muhteşem Yüzyıl dizisi kıyafetleri ve takıları da çok moda olacak gibi görünüyor. Dizi oyuncularının taktığı birbirinden şık takılar 2011 yılı ile beraber en çok aranan takılar oldu.Emitasyon olmayan gerçek değerinde takıların kullanıldığı dizide takılan takılar bir o kadar da pahalı. Fakat yinede takı severlerin gözdesi…
Dizinin en ilgi çeken takısı olan Hürrem Sultan’ın incili kolyesi. Kolyenin incileri gerçek oknayus incisi vealtın bezeli…

Dizide Sultan Sülayman rolünü sevilen oyuncu Halit Ergenç canlandırıyor. Hürrem Sultan rolünde Meryem Uzerli oynuyor.
Aşk-ı memnu dizisindeki Firdevs rolüyle çok gündeme gelen Nebahat Çehre bu dizide Valide Sultan rolü ile yine çok gündemde. Yine çok alımlı ve ilgi çeken kişiliği ile ön planda.
Ayrıca dizide İbrahim rolünde Okan Yalabık, Hatice Sultan rolünde Selma Ergeç, Mahidevran rolünde Nur Aysan rol alıyorlar.

Muhteşem yüzyıl dizisinin moda yüzüklerinden biri olan Sultan Sülayman’ın taktığı bu yüzük özel bir oksitlenme ile yapılmış harika bir gümüş takı…

Dizinin en gözde takılarından olan zümrüt yüzük harika bir takı. Gerçek zümrüt olan yüzük 98.000 TL fiyatı ile çok değerli bir takı olmanın yanı sıra bu yılın moda takıları arasında olacak gibi görünüyor…
Muhteşem yüzyıl takıları,muhteşem yüzyıl takı modelleri,muhteşem yüzyıl takı,muhteşem yüzyıl takıları nerede yapılıyor
Saray kadınlarının güzellik tutkusuyla yoğrulmuş dillere destan mücevherlerinden yola çıkan Boybeyi, yeni başlayan Muhteşem Yüzyıl dizisi için birbirinden görkemli takılar tasarlamış. Dizinin çekimlerinde kullanılan bu göz alıcı takılar, Boybeyi(İstanbul Kapalıçarşı) tarafından dizideki tüm oyuncuların canlandırdığı karakterler için, karakterin ruhunu yansıtacak şekilde ayrı ayrı üretilmıiş.
Kaynak: kadinlariz.com





.jpg)











Türkiye’nin bu gelişimi göstermesindeki en önemli unsur markalaşmadır. Üretici pek çok firma kendi markalarını oluşturma ve mağazalaşma yolu ile dünyaya açılmakta, lüks tüketimin önemli merkezlerinde mağazalar açmaktadır. Bu noktada kültürel mirasımız, tasarım gücü ve Türk el işçiliğinin farkı da önem kazanmaktadır. Marka yatırımı ve mağazalaşma ile birlikte tasarım gücünün ortaya koyduğu koleksiyonlar, Türkiye’nin pırlanta alanında hızlı büyümesinin önemli etkenleridir. Reklam ve tanıtım çalışmalarının son yıllarda oldukça artması ve etkin hale gelmesi Türk halkının alışkanlıklarında da değişiklikler yaratarak talep artışını sağlamıştır. Özellikle 2008 yılına kadar Türkiye’de faaliyet gösteren, dünyanın en büyük ham elmas tedarikçisi De Beers’in pazarlama kolu Diamond Trading Company’nin (DTC, Pırlanta Bilgi Merkezi), Işık Seli Bilezik, 2000 Damgalı Pırlantalı Mücevher, Uğurlu Pırlantam, Tria ve Lava konseptleriyle Türk reklam pazarında ağırlığını hissettirmesi sektörü oldukça hareketlendirmiştir. Pırlantaya duygusal anlamlar yükleyen bu kampanyalarla birlikte birçok firma kendi ölçülerinde çeşitli çalışmalarla pırlanta pazarından pay alma yarışında “ben de varım” demiştir.
















